Altres notícies

Tauler d'anuncis

Té lloc l’acte de cloenda del màster en Tècniques Cromatogràfiques Aplicades 2018-19

L'acte de cloenda del Màster en Tècniques Cromatogràfiques Aplicades del curs 2018-19 va tenir lloc el dia 27 de juny a la Sala de Graus de la Facultat de Química.

La degana de la Facultat de Química va inaugurar l'acte i tot seguit va donar la paraula a la coordinadora de la URV, la Prof. Rosa M. Marcé, que va presentar la conferenciant, Patrícia Puig d'APSA R&D. Ella va impartir la conferència "La cromatografia a la indústria farmacèutica". En acabar la ponència els alumnes van rebre un diploma i un obsequi de la Facultat de Química. Tot seguit, la coordinadora de la UJI, Elena Pitarch, va fer una valoració del màster i a continuació fou la coordinadora de la UdG qui va tenir unes paraules d'agraïment a tots els participants del màster, amb especial menció a les empreses i centres de recerca que acullen els estudiants per a la realització del Treball de Fi de Màster. Finalment la degana va tancar l'acte.

El màster és interuniversitari i s'imparteix conjuntament amb la Universitat Jaume I de Castelló (UJI) i la Universitat de Girona (UdG). El present curs 2018-19 s'ha impartit la 12 edició com a máster oficial i ha renovat l'acreditació per la qual cosa té assegurada la impartició en els propers quatre cursos acadèmics.

Elements relacionats